loading...
شمال موزیک
شمال موزیک بازدید : 197 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (1)

 

آهنگ مازندرانی جدید بزن دادا با صدای مهرداد پازواری

آهنگ مازندرانی با صدای زیبای مهرداد پازواری به نام بزن دادا و اگه مه پیش جا بوری

نوازنده : حسن رضوی / پخش شده سایت: شمال موزیک / ضبط صدا : صاحب پازواری

پخش سايت شمال موزیک / بروزترين سايت پخش و دانلود آهنگهای مازندرانی جدید

 

 

آهنگ مازندرانی بزن دادا با خوانندگی مهرداد پازواری کیفیت ۱۲۸

اسم خواننده حجم دانلود
مهرداد پازواری
۴٫۹۱ MB DOWNLOA
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsensawa در تاریخ 1394/03/25 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

سلام.سایت زیبایی دارید.من نویسنده هستم.تا حال تو خیلی از سایت ها کار کردم.با وردپرس و وبلاگ و غیره اشنایی دارم.تو هر زمینه ای هم کار میکنم(اهنگ -دانلود-تفریحی-تخصصی-نرم افزار و ...).
همه جور مطلب هم میزارم(اختصاصی-کپی پیست-نمیه اختصاصی) .اگه به نویسنده نیاز داشتید میتونید باهام تماس بگیرید.
mohsensawa1314@gmail.com
mohsensawa1314@yahoo.com
میتونید اد کنید با هم بحرفیم یا میل بزنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شمال موزیک مرجع بروز ترین موزیک های شمال کشور و مازندران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طـــــــرفدار کـــــدام خواننده ایـــــد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 528
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 415
  • بازدید ماه : 1,965
  • بازدید سال : 48,244
  • بازدید کلی : 469,535
  • کدهای اختصاصی