loading...
شمال موزیک
شمال موزیک بازدید : 93 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام عشق ممنوع با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : محمدرضا مشیری ، تنظیم : حمید محمدی ، میکس و مستر : کمال صداقت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام عشق ممنوع :

تقصیر من نبود اگه اینجوری عاشقت شدم
چشماتو به هم زدیو دیدی گرفتارت شدم
همه بهم گفتن برو به پای این عشق نسوز
کسی نفهمید میمیرم اگه نبینمت یه روز
دوست دارم هنوزم عزیزم عزیزم
مثه یه کوه یخی جلو چشمای تو میریزم
دوست دارم هنوزم عزیزم عزیزم
مثه یه کوه یخی جلو چشمای تو میریزم
دلم گرفته از خودم نباید عاشق میشدم
عشق تو ممنوعه ولی خیلی گرفتار توام
تو این روزای بی کسی با این همه دلواپسی
سخته بفهمی که دیگه به عشقتم نمیرسی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام عشق ممنوع

♫♫♫♫♫♫
فکر نبودنت یه روز کابوس هر شبِ منه
بدجوری عاشقت شدم هر چی بگم بازم کمه
تا وقتی غمگینه چشام تا وقتی میگیره صدام
یعنی هنوزم عاشقم تو نمیمیری برام
دلم گرفته از خودم نباید عاشق میشدم
عشق تو ممنوعه ولی خیلی گرفتار توام
تو این روزای بی کسی با این همه دلواپسی
سخته بفهمی که دیگه به عشقتم نمیرسی

دانلود با کیفیت 320 - 9.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شمال موزیک مرجع بروز ترین موزیک های شمال کشور و مازندران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طـــــــرفدار کـــــدام خواننده ایـــــد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 528
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 242
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 320
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,434
  • بازدید ماه : 1,434
  • بازدید سال : 47,713
  • بازدید کلی : 469,004
  • کدهای اختصاصی