loading...
شمال موزیک
شمال موزیک بازدید : 87 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام سقوط با بالاترین کیفیت
ترانه سرا و آهنگ : محسن یگانه , تنظیم کننده : سیاوش صدری
ورژن جدید

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام سقوط :

 وقتی از اول قصه اون نگاهام سرد و بی حسه

اون نگاهی که ازت سیره باز داره از زندگیت میره

باز داره میره که تنها شی که زندونی غم باشی

من پشیمونم ولی بازم با اون تنهایی میسازم

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی تو تازگی داره واسه ی من عاقبته کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزارو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزها رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام سقوط

♫♫♫♫♫♫

من اگه میگم که دارم می رم آخه از دست تو دلگیرم

زندگیم مثل زندونه پس دگه حرفی نمی مونه

تو همون کوچه بن بستی که می گفتی تا تهش هستی

تو سقوط و یاد من دادی که الان از چشام افتادی

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی  تو تازگی داره واسه ی من عاقبته کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام سقوط

دانلود با کیفیت 320 - 9.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شمال موزیک مرجع بروز ترین موزیک های شمال کشور و مازندران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طـــــــرفدار کـــــدام خواننده ایـــــد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 528
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 302
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 1,199
  • بازدید ماه : 1,199
  • بازدید سال : 47,478
  • بازدید کلی : 468,769
  • کدهای اختصاصی