loading...
شمال موزیک
شمال موزیک بازدید : 186 شنبه 16 آبان 1394 نظرات (0)
 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام بیخیال با بالاترین کیفیت همراه با پخش انلاین
 ترانه و آهنگساز : حامد پهلان , تنظیم : رضا جمال / پخش : سایت شمال موزیک

Download New Song To Shomal Music By Hamed Pahlan Called Bikhiyal

 

دانلود با کیفیت 128

 

 

متن آهنگ بیخیال حامد پهلان

 

عاشقه تو شدم عاشقه چشات

منو دوست داری ولی بی تفاوتی میباره از نگات بیخیالی تو یکمی

عاشقه تو شدم عاشقه چشات

منو دوست داری ولی بی تفاوتی میباره از نگات بیخیالی تو یکمی

تنگ شده دلم واست عشقه تو شده عادت

کاشکی بشه باور کنی نداره دلم طاقت

نداره دلم طاقت اما تو نمیفهمی

دیوونه شدم اما با دلم چه بی رحمی

با دلم چه بی رحمی

عاشقه تو شدم عاشقه چشات

منو دوست داری ولی

بی تفاوتی میباره از نگات بیخیالی تو یکمی

متن آهنگ بیخیال حامد پهلان


تنگ شده دلم واست عشقه تو شده عادت

کاشکی بشه باور کنی نداره دلم طاقت

نداره دلم طاقت اما تو نمیفهمی

دیوونه شدم اما با دلم چه بی رحمی

با دلم چه بی رحمی

عاشقه تو شدم عاشقه چشات

منو دوست داری ولی

بی تفاوتی میباره از نگات بیخیالی تو یکمی

عاشقه تو شدم عاشقه چشات

عاشقه چشات , عاشقه چشات

بی تفاوتی میباره از نگات بیخیالی تو یکمی

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شمال موزیک مرجع بروز ترین موزیک های شمال کشور و مازندران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طـــــــرفدار کـــــدام خواننده ایـــــد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 528
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 302
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 1,164
  • بازدید ماه : 1,164
  • بازدید سال : 47,443
  • بازدید کلی : 468,734
  • کدهای اختصاصی